VOGE 350 AC - ŽLUTÁ Cena: 114 990,– Kč
Záruka: 4 roky
NOVINKA 2024
Jsem ztělesněním hbitý síly a drsný elegance. Muší váha (165 kilo) a těžkej výkon (40,8 koní) ze mě dělá divokou bestii, co tě bleskově katapultuje z nuly na sto. Ale neboj! Dokážu jet i poklidný piánko nebo kochací štaci po městě. A hlavně: Díky robustním brzdovejm kotoučům s ABS se nechám okamžitě zkrotit.
| Motor: | |
| Objem motoru: | 321,8 cm3 |
| Typ motoru: | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
| Maximální výkon: | 30 kW (40,8 Ps) / 10 500 rpm |
| Maximální kroutící moment: | 31 Nm / 9 000 ot./min |
| Kompresní poměr: | 11,2:1 |
| Sekundární pohon: | řetězem |
| Převodovka: | manuální, 6 rychlostních stupňů |
| Starter: | elektrický |
| Chlazení: | vodou |
| Emisní norma: | EURO 5 |
| Emise CO2: | 84 g/km |
| Systém dávkování paliva: | elektronické vstřikování Bosch |
| Objem nádrže: | 12,5 litru |
| Spotřeba paliva: | 3,6 l/100 km |
| Maximální rychlost: | 158 km/hod |
| Brzdy a podvozek: | |
| Přední odpružení: | 41 mm Upside-Down vidlice, zdvih 115 mm |
| Zadní odpružení: | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič, zdvih 53 mm |
| Přední pneu: | 110/70-R17 |
| Zadní pneu: | 150/60-R17 |
| Přední brzdy: | dvoupístkový třmen, kotouč (ø 298 mm) |
| Zadní brzdy: | jednopístkový třmen, kotouč (ø 240 mm) |
| ABS: | ano – antiblokovací systém Bosch |
| Rozměry a hmotnosti: | |
| Rozměry: | (D׊×V) 2 040 × 789 × 1 085 mm |
| Pohotovostní hmotnost: | 165 kg |
| Výška sedadla: | 780 mm |
Dvouválcová divoška, co ohromí vzhledem i výkonem. Nejen síla a rychlost ze mě dělají drsňačku. Drsnej je i můj design. A to doslova. Najdeš na mně hafo detailů se zdrsněnýma povrchama. Drsňáckou atmosféru dotváří fakt temně černá barva, která zdobí většinu mýho těla.
Lásku na první pohled podtrhne kombinace oldschoolovýho stylu s ultra moderními prvky. Prostě takový futuretro. Vsadím vejfuk, že se zamiluješ do křivek mý nádrže. U vytržení budeš ze zavěšenýho zadního světla, který vypadá, jako by levitovalo pod sedačkou.
Jo, a skvěle si se mnou rozumí taky motorkářky. Těm hraje do karet nejen moje lehkost a snadný ovládání, ale taky fajnovej posez. Sedlo mám totiž v příjemný výšce 780 mm, takže i drobnější moto ladies budou mít nohy pohodlně na zemi bez zbytečnýho šponování.
Tak co? Máš kuráž osedlat dvouválcovou drsňačku?