Cena: 129 990,– Kč
AKČNÍ CENA – VÝPRODEJ SKLADU!
PŮVODNÍ CENA 144.990,–Kč
Záruka: 2 roky
AKČNÍ CENA – VÝPRODEJ SKLADU! PŮVODNÍ CENA 144.990,–Kč Tenhle
naked bike bude psát historii. Model 500R má všechno, co pětistovka
v kategorii A2 potřebuje a ještě mnohem, mnohem víc! Kapalinou chlazený
dvouválec, upside down vidlice, brzdy Nissin, Bosch ABS, ostrý design a
příjemná cena. To boduje!
Že model 500 R má skutečně co nabídnout, potvrdil i renomovaný časopis
MOTORRAD:
„Nováčkovi ze stáje VOGE je potřeba udělat velký kompliment: Takhle
dobře a vyváženě ještě nejel žádný čínský motocykl a v detailu tak
čistě zpracovaný už vůbec ne. Zátah jako Honda CB 500 F, cena nižší
než Kawasaki Z 400 a , okay, váha přes dva metráky. Achilovou patou je
zatím malá nosnost. Ale importér MSA ví, jak etablovat na trhu značky
z Asie.“ Tolik citát z Motorradu. [více] (Zdroj: časopis MOTORRAD,
číslo 22/2020)
Motor: | |
Kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva | |
Zdvihový objem: | 471 ccm |
Max. výkon: | 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min |
Max. točivý moment: | 44,5 Nm při 7000 ot./min |
Převodovka: | 6 rychlostních stupňů |
Rozměry: | (d x š x v) 2100 mm x 770 mm x 1090 mm |
Výška sedla: | 800 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 198 kg |
Objem nádrže: | 16,5 L |
Pneumatiky: | 120/70–15 – 160/60–17 (Pirelli standardní pneumatiky) |
Brzdy: | NISSIN 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) s Bosch ABS |
Zadní: | NISSIN 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS |
Odpružení (vpředu): | 41 mm-Upside-Down vidlice (Kayaba) |
Odpružení (vzadu): | kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin |
Spotřeba / emise: | EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l, CO2 emise 98g/km |
Svoboda a vášeň při jízdě na motocyklu – přesně to zosobňuje hlavní motto značky VOGE. Právě tyto vlastnosti již po desetiletí motivují a pohánějí jezdce na celém světě. Nadčasový design, vyzrálá technika a bohatá výbava je to, čím si Vás VOGE získá.
Za značkou VOGE stojí ohromný čínský koncern Loncin, který byl založen již v roce 1993. Nejdříve se zaměřil na výrobu spalovacích motorů, krátce před zlomem století přícházejí první motocykly a jen šest let poté se Loncin stává největším exportérem motocyklů v Číně. Dnes, tento doslova obr se sídlem v Chongqingu, zaměstnává více než 7.000 zaměstnanců a v domovském vývojovém centru pracuje víc než 200 techniků, inženýrů a designérů na inovativních řešeních jednostopé techniky.
VOGE je tím nejlepším, co z této líhně vyšlo. A těšte se, toto není vše …