Cena: 139 990,– Kč
Záruka: 4 roky
NOVINKA 2024
Posadíš se, dáš nohy na zem, chytíš řídítka a máš pocit, že už nikdy nechceš slézt. Přesně tak příjemná jsem už po prvním nasednutí. No a když se svezeš, už mě fakt nebudeš chtít pustit z rukou.
Motor: | |
Objem motoru: | 494 cm3 |
Typ motoru: | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon: | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment: | 50,5 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr: | 11.5:1 |
Sekundární pohon: | řetězem |
Převodovka: | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter: | elektrický |
Chlazení: | vodou |
Emisní norma: | EURO 5 |
Emise: | CO2 89 g/km |
Systém dávkování paliva: | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže: | 16,5 litru |
Spotřeba paliva: | 3,8 l/100 km |
Maximální rychlost: | 160 km/hod |
Brzdy a podvozek: | |
Přední odpružení: | 41 mm UpsideDown vidlice Kayaba,zdvih 150mm |
Zadní odpružení: | kyvná vidlice,nastavitelný tlumič Kayaba,zdvih 57 mm |
Přední pneu: | 120/70-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT |
Zadní pneu: | 160/60-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT |
Přední brzdy: | 2× dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy: | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) |
ABS: | ano – antiblokovací systém Bosch |
Rozměry a hmotnosti: | |
Rozměry: | (D׊×V) 2 100 × 770 × 1 170 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 198 kg |
Výška sedadla: | 797 mm |
Dvouválcový pětikilo, ze kterýho tě budou muset sundavat. Teď navíc s vylepšenym motorem. Můj přepracovaný dvouválcový motor o objemu 494 cm3 běží přesně a kultivovaně. Díky úpravám ti přinese 15% točivého momentu navíc. Podvozek Kayaba s up-side-down vidlicí a japonskými brzdami od Nissinu ti dodá takovou jistotu, že budeš donekonečna posouvat svoje hranice. Na tachometru ti kromě rychlosti ukážu i zařazený kvalt, průměrnou spotřebu, hodiny či stav paliva.
Jsem ideální přibližovadlo pro každýho, kdo na motorce začíná, nebo třeba dlouho nejezdil. Rozhodně ale nezklamu ani pokročilejší jezdce, preferující hravou a skvěle ovladatelnou mašinu.