ADVENTURE

 

VOGE 800 Rally

Cena: 219 990,– Kč

Endurovej obojživelník: Tryskem po dálnici, dravě v terénu

EURO 5+

Záruka: 4 roky

Nadpis galerie

VOGE 800 RALLY

Volejte 608 100 450, 777 100 690 nebo nám napište!

* Jméno * E-mail
* Telefon * Město
 
 
 

Endurovej obojživelník

Šotolina, asfalt nebo bláto? Jsem jako smrt – beru všechno!

Jsem motorka, co si na nic nehraje. Narodila jsem se z rally raidu a mám jeho geny. Ale neboj, nepotřebuješ bejt dakarovej šampión, abys mě zkrotil. Pod drsňáckou vizáží se totiž skrejvá pohodlnej univerzál, se kterým si užiješ svižný dálniční přesuny i pořádný offroadový divočení.

Tabulka parametrů:

Objem motoru: 798 cm3
Typ motoru: čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon: 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment: 81 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr: 12:1
Sekundární pohon: řetězem
Převodovka: manuální, 6 rychlostních stupňů
Starter: elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení: vodou
Emisní norma: EURO 5+
Systém dávkování paliva: elektronické vstřikování
Objem nádrže: 24 litrů
Spotřeba paliva: 5 l/100 km
Maximální rychlost: 190 km/h
Podvozek a brzdy:  
Přední odpružení: plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 200 mm
Zadní odpružení: kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm
Přední pneu: 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Zadní pneu: 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Přední brzdy: 2× čtyřpístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč
Zadní brzdy: jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč
ABS: ano – antiblokovací systém – vypínatelný
TCS: ano – systém kontroly trakce – vypínatelný
Rozměry a hmotnosti:  
Rozměry: (D׊×V) 2 390 × 860 × 1 399 mm
Pohotovostní hmotnost: 213 kg
Výška sedadla: 850 mm

VOGE 800 RALLY

Dvouválec, co tě vystřelí jak raketu

Mám fungl novej dvouválcovej motor vo objemu 798 kubíků, s krouťákem 81 Nm už v 6 500 otáčkách a síle 94 koní. Když je vypustíš na svobodu, dokážou tě vystřelit až ke stodevadesátce. Šestistupňová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem ti kryje záda i při vodvážným podřazování. Podvozek testovanej v pekle

Věděls, že než mě pustili do prodeje, musela jsem přežít peklo v poušti Gobi? 30 000 kiláků pořádnýho mučení! Ale s kompletním tlumením vod Kayaby, brzdama Nissin a štelovatelným tlumičem řízení to byla vlastně jen rozcvička.

Do offroadovejch karet mi hrajou taky kola. Vpředu mám jednadvacítku, vzadu osmnáctku. Voboje bezdušový a drátový. Vobutý mám gumy Pirelli Scorpion Rally STR. Prostě spodek, co promění divočinu v dálnici. Elektronika jak offroadovej zákon káže

Do vínku jsem dostala elektro výbavu přesně podle teréňácký bible. ABS si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole. Vypinatelnou mám samozřejmě taky kontrolu trakce. Hlavně v divočině voceníš rotační tlumič řízení. A když bude kosa, uvítáš vyhřívaný sedlo i gripy. Jasný, určitě seš taky drsňák jako já, ale vyrazit vstříc dobrodružství s troškou komfortu není žádná vostuda. Pohodlí pro každej jízdní styl

Sedlo v příjemný vejšce 850 milimetrů je pohodlný, pěkně tvarovaný a navržený skoro jako jeden kus. Díky tomu na něm můžeš rejdit přesně, jak potřebuješ. Řidítka si pomocí představců poladíš podle svýho gusta.

Můj štíhlej pas ti dovolí užít si jak jízdu vestoje, tak vsedě. Vysoký plexi mám fikaně posunutý dopředu, takže ti nebude mlátit do brady třeba při skocích. No a moje stupačky jsou nejen prostorný, ale samože taky zubatý, takže tě podržej v každý situa

Zpět na ADVENTURE