Cena: 244 990,– Kč
Cena bez kufrů
Sada kufrů v ceně motocyklu = 259 990,– Kč
Záruka: 4 roky
Jsem prémiový silniční enduro Voge 900 DSX s cestovatelskou DNA Jsme hodně blízký příbuzný s malým GS Bávem, máme stejnej motor i podvozek a spoustu dalších podstatnejch dílů. Sjíždíme taky ze stejný výrobní linky a mateřská fabrika Loncin si za to, aby to takhle mohlo bejt zaplatila patřičnou licenci. V základu mám všechny tyhle vychytávky: ✓ Antihoppingová spojka ✓ Tempomat ✓ ABS a konrola trakce TCS ✓ Quickshifter-systém rychlořazení ✓ Brzdy Brembo ✓ Kompletně stavitelný podvozek Kayaba ✓ Vyplétaná bezdušová kola (21"/17") ✓ Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II ✓ Volitelné jízdní režimy ✓ Radar ✓ Přední kamera v HD rozlišení ✓ Výhřevy rukou a sedadla ✓ Full LED světlomety ✓ Kryty rukou ✓ Rychlostavitelné plexi ✓ Padáky ✓ Bezklíčkový systém startování ✓ Mlhovky ✓ Hlavní i boční stojan ✓ Bluetooth párování s mobilem
Objem motoru: | 895 cm3 |
Typ motoru: | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon: | 70 kW (93,8 Ps) / 8 250 rpm |
Maximální kroutící moment: | 95 Nm / 6 250 rpm |
Kompresní poměr: | 13.1:1 |
Sekundární pohon: | řetězem |
Převodovka: | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter: | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení: | vodou |
Emisní norma: | EURO 5 |
Systém dávkování paliva: | elektronické vstřikování |
Objem nádrže: | 17 litrů |
Spotřeba paliva: | 4,4 l/100 km |
Maximální rychlost: | více než 200 km/hod |
Podvozek a brzdy: | |
Přední odpružení: | plně nastavitelná Upside-Down vidlice Kayaba |
Zadní odpružení: | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm |
Přední pneu: | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Zadní pneu: | 150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Přední brzdy: | 2× dvoupístkové třmeny, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy: | jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 240 mm) BREMBO |
ABS: | ano – antiblokovací systém – vypínatelný |
TCS: | ano – systém kontroly trakce |
Rozměry a hmotnosti: | |
Rozměry: | (D׊×V) 2 325 × 940 × 1 420 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 215 kg |
Výška sedadla: | 825 mm |
Přináším špičkový technologie a maximální pohodlí pro tvoje cesty za dobrodružstvím. Jsem prémiový silniční enduro Voge 900 DSX s cestovatelskou DNA
Jsme hodně blízký příbuzný s malým GS Bávem, máme stejnej motor i podvozek a spoustu dalších podstatnejch dílů. Sjíždíme taky ze stejný výrobní linky a mateřská fabrika Loncin si za to, aby to takhle mohlo bejt zaplatila patřičnou licenci.