SCOOTER

 

VOGE SR16 125i

Cena: 79 990,– Kč

Stylovej skútr, na kterej ti stačí „Béčko“

Řidičský průkaz A1, B

Záruka: 4 roky

VOGE SR 16 125i

VOGE SR16 125i

Volejte 608 100 450, 777 100 690 nebo nám napište!

* Jméno * E-mail
* Telefon * Město
 
 
 

Kolona, rozbitej asfalt nebo městskej obchvat? Není problém!

Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem

Tabulka parametrů:

Objem motoru: 124,9 cm3
Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon: 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm
Maximální kroutící moment: 11 Nm / 6500 rpm
Sekundární pohon: řemenem
Převodovka: bezestupňový variátor
Starter: elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení: vodou
Emisní norma: EURO 5
Objem nádrže: 7,8 litru
Spotřeba paliva: 2,5 l/100 km
Maximální rychlost: 97 km/hod
Přední pneu: 100/80-R16
Zadní pneu: 120/80-R14
Přední brzdy: dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
Zadní brzdy: jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm)
ABS: ano – antiblokovací systém
TCS: ano – systém kontroly trakce
ESS: ano – výstražný systém nouzového brzdění
Rozměry: (D׊×V) 2 012 × 730 × 1 6­03 mm
Pohotovostní hmotnost: 142 kg
Výška sedadla: 800 mm

VOGE SR16 125i

Motor prověřenej městskýma zkouškama

Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm. Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará.

Štíhlý tělo s vysokýma kolama

Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.

Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví. Praktičnost je moje druhý jméno

Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.

Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do uzavíratelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu. Výbava, která mění pravidla hry

K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.

Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.

Zpět na SCOOTER