Cena: 79 990,– Kč
Stylovej skútr, na kterej ti stačí „Béčko“
Řidičský průkaz A1, B
Záruka: 4 roky
Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem
Objem motoru: | 124,9 cm3 |
Typ motoru: | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon: | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximální kroutící moment: | 11 Nm / 6500 rpm |
Sekundární pohon: | řemenem |
Převodovka: | bezestupňový variátor |
Starter: | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení: | vodou |
Emisní norma: | EURO 5 |
Objem nádrže: | 7,8 litru |
Spotřeba paliva: | 2,5 l/100 km |
Maximální rychlost: | 97 km/hod |
Přední pneu: | 100/80-R16 |
Zadní pneu: | 120/80-R14 |
Přední brzdy: | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy: | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS: | ano – antiblokovací systém |
TCS: | ano – systém kontroly trakce |
ESS: | ano – výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry: | (D׊×V) 2 012 × 730 × 1 603 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 142 kg |
Výška sedadla: | 800 mm |
Motor prověřenej městskýma zkouškama
Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm. Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará.
Štíhlý tělo s vysokýma kolama
Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.
Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví. Praktičnost je moje druhý jméno
Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.
Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do uzavíratelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu. Výbava, která mění pravidla hry
K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.
Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.