SCOOTER

 

VOGE SR3 250i

Cena: 114 990,– Kč

Ve městě elegán, na okreskách dravec

Výkon 19 kW Řidičský průkaz A2

Záruka: 4 roky

Nadpis galerie

VOGE SR3 250i

Volejte 608 100 450, 777 100 690 nebo nám napište!

* Jméno * E-mail
* Telefon * Město
 
 
 

Je čas vystoupit ze stínu

SR 1 ti nestačí a SR 4 je na tebe moc velký? Co takhle SR 3? Ano, jsem ten prostřední brácha. Ten, o kterém se v pohádkách mluví nejméně. A je čas to změnit. Oproti svým bratrům totiž nabízím vždycky něco navíc. Výkon, se kterým hravě překonáš hranice města, prostor, kam nacpeš všechno, co potřebuješ, výbavu, díky který bude na tvoje auto sedat prach, a to všechno v kompaktním balení. Vítej na palubě, rebele!

Tabulka parametrů:

Objem motoru: 244,3 cm3
Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon: 19 kW (25,9 Ps) / 8 250 rpm
Maximální kroutící moment: 23 Nm / 5 500 rpm
Sekundární pohon: řemenem
Převodovka: bezestupňový variátor
Starter: elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení: vodou
Emisní norma: EURO 5+
Objem nádrže: 14 litrů
Spotřeba paliva: 2,9 l/100 km
Maximální rychlost: 125 km/hod
Přední pneu: 120/70-R14
Zadní pneu: 140/60-R13
Přední brzdy: dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 260 mm)
Zadní brzdy: dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
ABS: ano – duální ABS
TCS: ano – systém kontroly trakce
ESS: ano – výstražný systém nouzového brzdění
Rozměry: (D׊×V) 2 100 × 795 × 1 390 mm
Pohotovostní hmotnost: 165 kg
Výška sedadla: 770 mm

VOGE SR3 250i

Mým hřištěm je město, ale rozjedu to i za jeho hranicemi

Jsem městskej týpek. Akcelerací vládnu křižovatkám, elegancí ohromuju na bulvárech a na městským okruhu za sebou nechám všechno, co má kola. Jen by byla škoda pást těch 26 koní pouze na městským betonu. 19 kW při 8 250 ot./min. a 23 Nm při 5 500 ot./min. jsou parametry, který si poradí i s cestami mimo městskej rajón. Předjíždění se bát nemusíš. Páry mám na rozdávání a hedvábně přesná automatická převodovka tam kvalty hází jako ten nejpreciznější robot. Cestu si najdu nebo si ji udělám

Pokud sníš o skútru budoucnosti, pochopíš, že já jsem ta cesta. Vypadá to, že s bráchy máme tu stejnou italskou matku. Co jsme po ní zdědili? Ostrý rysy, přísnej pohled dokonalých Full LED světel a schopnost probít se kolonama i věčně rozmlácenýma silnicema.

Podvozek s 35mm teleskopickou vidlicí se zdvihem 112 mm vpředu a dvěma hydraulickými tlumiči s nastavitelným předpětím vzadu si vyladíš podle svýho. Odvděčí se tak, že tě provede městskejma roletama bez cvakání zubů. Taky záda ti za mě poděkujou. Mockrát. Výbava, která nutí konkurenci hodit ručník do ringu

Z výbavy, kterou nabízím v základu, mají moji soupeři těžký sny. Věci jako bezklíčový startování a přístup k úložnejm prostorům berme jen jako takové oťukávání. Levý hák zasazuje nastavitelnej plexi štít, dvě přihrádky v palubní desce (jedna s USB zásuvkou) a ruční brzda.

Pravým direktem kontruje osvětlenej prostor pod sedlem s místem až na dvě helmy. Do provazů konkurenci zatlačí propracovanej vysokokontrastní 7" TFT displej s turn by turn navigací, senzorem tlaku v pneumatikách a kompletní bluetooth konektivtou. Definitivní K.O. zasadí vyhřívaný rukojeti řídítek. Jedna, dva, tři… odpočítáno. Tvůj osobní strážce

O svýho jezdce se postarám. Je jedno, jestli zrovna spěchá do práce centrem nebo řeže zatáčky na okreskách. K dispozici máš sofistikovaný systémy aktivní bezpečnosti nejnovější generace. Nezávislý dvoukanálový ABS, vypínatelnou kontrolu trakce TCS i výstrahu při nouzovým brzdění ESS. Všechno je na palubě už z výroby.

K tomu integrovaná palubní kamera s detektorem nárazu, kterej automaticky uloží záznam při nehodě. Elektrika je fajn, ale při brzdění spolíhám na starý dobrý železo, tedy dvoupístkový třmeny a kotouče. Ten vpředu má průměr 260 mm, zadní 240 mm. Na skútr slušný, co říkáš? Doba kompromisů skončila, prémiová kvalita je tu

Stvořili mě pro ty, kteří očekávaj víc. Nabízím špičkovej výkon, stylovej design a technologie budoucnosti. Elegantně tě provedu městem a za jeho hranicemi z tebe udělám dobrodruha vychutnávajícího si vítr ve vlasech.

Připrav se ale na to, že budeš přitahovat pohledy a čelit otázkám, co jsem zač. Budou o všem pochybovat, a když jim vše ukážeš, nebudou tomu věřit. Máš na to, abys mě zvládl?

Zpět na SCOOTER